PARTENER DE ÎNCREDERE ÎN ORICE SITUAȚIE

Asistenţă BMW mobilă în caz de avarie sau de accident.

Eşti mereu pe mâinile experţilor: bucură-te de plăcere nelimitată de a conduce şi de un grad ridicat de siguranţă şi confort pe perioada inchirierii. Serviciul Bavaria Mobility  de asistenţă mobilă în caz de avarie sau de accident te asigură în caz de urgenţă. 365 de zile pe an, 24 de ore pe zi. Tot ce trebuie să faci este să contactezi reprezentantii Bavaria Mobility, iar aceștia vor trimite un echipaj de asistenţă rutieră.

SOS BMW ÎN CAZ DE ACCIDENT.

Sistemul de protecţie activă reprezintă sistemul de protecţie preventivă pentru pasageri, parte a pachetului BMW ConnectedDrive. Sistemul de protecţie activă avertizează conducătorul auto atunci când surprinde semne de oboseală. În situaţii periculoase, centurile de siguranţă sunt pretensionate, scaunele electrice revin automat în poziţie verticală, iar geamurile laterale şi trapa panoramică sunt închise automat. În caz de accident, frânele sunt acţionate în mod automat, pentru a opri complet automobilul. Automobilele BMW sunt dotate cu system de apelare de urgenta la 112 care poate fi declansat de catre pasageri sau se apeleaza automat in cazul unui accident mai puternic.

SERVICIILE ÎN CAZ DE ACCIDENT

Serviciile Liniei telefonice BMW în caz de accident

Este suficient un singur apel la numărul de telefon +40.730.333.701 pentru a primi răspunsuri la toate întrebările tale. Serviciu de tractare, automobil de schimb sau soluţionare reclamaţii: sistemul BMW de asistenţă în caz de accident se ocupă de toate detaliile esenţiale în situaţii de urgenţă.
Acest serviciu include următoarele:
Linie telefonică în caz de accident, disponibilă 24 ore, gratuit pentru toţi clienţii BMW indiferent unde te afli în România.
Organizarea serviciului de tractare şi predarea unui automobil de schimb (automobil închiriat) pe perioada lucrărilor de repraţie.
Notificarea celui mai apropiat partener de Service BMW.
Partenerul tău de service BMW te sprijină în elaborarea raportului către compania de asigurări.
Asistenţă în negocierea facturării şi a soluţionării reclamaţiilor cu compania de asigurări, cu profesionalismul caracteristic BMW.
Recomandări generale cu privire la comportamentul în caz de accident.
Sfaturi cu privire la opţiuni alternative de continuare a călătoriei.