TERMENI SI CONDITII

Protectia datelor cu caracter personal

Scurta descriere a serviciilor oferite

Bavaria Mobility asigura inchirierea unei game variate de autovehicule marca BMW si MINI. Modelele disponibile pot fi vizualizate pe website-ul nostru, https://www.bavariamobility.ro/inchirieri-auto/, la rubrica „Inchirieri auto”. De asemenea, Bavaria Mobility ofera spre vanzare un numar limitat de autovehicule, acestea putand fi vizualizate in cadrul rubricii „Vanzări auto”.

In cazul in care doriti sa aveti parte de o experienta unica si sa va bucurati de calitatea premium a masinilor si serviciilor noastre, va invitam sa faceti o rezervare direct de pe website-ul nostru sau sa ne vizitati in locatia noastra.

CONDITII GENERALE PENTRU INCHIRIERE

Obiectul contractului il reprezinta inchirierea de catre Client, a unui autoturism proprietatea Bavaria Mobility pe perioada determinata. Prin folosirea serviciilor puse la dispozitie de catre Bavaria Mobility, Clientul declara in mod expres ca este de acord cu termenii si conditiile contractuale. Pretul de baza al inchirierii autoturismului nu include alte taxe sau costuri aditionale, cu exceptia TVA.

Perioada minima de inchiriere este de 1 zi/24 ore. Pentru inchirieri lunare sau de lunga durata, informatiile suplimentare sunt disponibile la cerere, iar in cazul prelungirii perioadei de inchiriere, Clientul este obligat a efectua plata anticipata.

Autoturismul va fi inchiriat in conformitate cu conditiile prevazute in contract. Clientul este rugat sa citeasca cu atentie contractul de inchiriere inainte de a-l semna si, pe cale de consecinta, de a-si da acordul in cunostinta de cauza fata de contractul de inchiriere. Bavaria Mobility isi rezerva dreptul de a refuza inchirierea unui autoturism fara a da nicio explicatie. Clientii care inchiriaza un autoturism trebuie sa indeplineasca toate conditiile, standardele si cerintele impuse de Bavaria Mobility.

 

Documentele necesare in vedere incheierii contractului de inchiriere

Pentru incheierea contractului de inchiriere vom avea nevoie copia cărții de identitate sau a pasaportului dvs. (aflat in perioada de valabilitate),  precum si de copia permisului de conducere (aflat in perioada de valabilitate).

Livrare si returnare

Autoturismul este livrat Clientului in bune conditii. Orice plangere legata de starea autoturismului trebuie facuta imediat, la primirea acestuia si trebuie mentionata in Procesul-verbal, pe care partile il recunosc ca fiind proba suficienta pentru dovedirea oricaror daune ulterioare produse autoturismului. La momentul preluarii autoturismului, in Procesul-verbal de predare primire vor fi men’ionate ;i urmatoarele informatii: numarul de km in bord si nivelul de combustibil, numarul cheilor puse la dispoziție, precum si toate accesoriile si/sau echipamentele (trusa prim ajutor, triunghiuri reflectorizante, vesta, extinctor etc.) cu care este dotat autoturismul. De asemenea, la momentul preluarii autoturismului, Clientul  va fi instiintat cu privire la polita de asigurare sau rovinieta autoturismului, precum si la tipul de combustibil folosit de autoturism (benzina/ motorina).

Clientul se obliga sa returneze autoturismul in bune conditii, cu cheia si toate actele necesare, echipamentele si alte accesorii in conditii bune la locatia si data stabilite prin contract. In caz de deteriorari produse autoturismului inchiriat, descoperite ulterior returnarii autoturismului si mentionate intr-un document justificativ (in principal Procesul-verbal, chiar daca acesta nu este semnat de catre Client – a omis, a returnat autoturismul in afara orelor de program sau a refuzat sa-l semneze), Clientul intelege ca este singurul responsabil pentru aceste daune si este de acord sa suporte/plateasca orice suma de bani necesara pentru acoperirea acestor prejudicii. Clientul este de acord sa semneze orice document solicitat de Bavaria Mobility cu privire la plata acestor daune ulterioare. In cazul unei intarzieri mai mari de 24 de ore fata de timpul de returnare specificat in contract, daca Clientul nu notifica aceasta intarziere prin telefon, fax sau e-mail, Bavaria Mobility isi rezerva dreptul de a anunta imediat Politia pentru furt de autoturism, abuz de incredere sau orice alta fapta prevazuta de legea penala.

Conditii de folosire

Clientul se obliga ca autoturismul sa nu fie folosit sau condus in urmatoarele situatii:

  • Prin incalcarea regulilor de circulatie sau a oricarei legi, din Romania, in vigoare;
  • Pentru transportul de persoane sau bunuri in scopul obtinerii de venit;
  • Pentru impingerea sau remorcarea altui autoturism, sau a altor obiecte;
  • Sub influenta alcoolului, drogurilor sau a altor substante care ar putea influenta abilitatile de conducere, afectand astfel concentrarea sau capacitatea de condus;
  • In concursuri, curse sau teste auto;
  • Pe drumuri publice neamenajate pentru traficul auto;

 

Alte obligatii ale Clientului

  • Sa nu permita ca autoturismul sa fie folosit de catre o persoana neautorizata (orice alta persoana care nu este mentionata in contract);
  • Sa pastreze autoturismul in stare curata pe durata in care nu este folosit sau sa lase documentele autoturismului in interiorul masinii;Sa nu permita supraincarcarea autoturismului cu privire la numarul de locuri sau greutate peste limitele maxime admise care sunt mentionate in documentele autoturismului.
  • Clientului ii este interzisa conducerea autoturismului in situatia in care permisul de conducere i-a fost suspendat, anulat, expirat sau retinut.
  • Clientului ii este interzisa subinchirierea sau punerea autoturismului la dispozitia  oricarei alte persoane, montarea pe exteriorul autoturismului a afiselor, reclamelor publicitare, suporturilor de biciclete sau a oricaror alte echipamente.
  • Clientului ii este interzisa conducerea autoturismului in situatia in care in bordul acestuia apar coduri de eroare. In cazul aparitiei unei astfel de situatii, Clientul trebuie sa stopeze de urgenta deplasarea/functionarea autoturismului si sa contacteze fara intarziere reprezentantii Bavaria Mobility pentru a primi instructiuni. In situatia in care Clientul ignora situatia prezentata (de ex. continua deplasarea, alege sa remedieze singur eventualele probleme aparute sau intr-un service care nu este autorizat de catre BMW sau Automobile Bavaria SRL), va fi raspunzator pentru toate prejudiciile cauzate autoturismului si societatii Bavaria Mobility.

Indiferent de tipul de asigurare, Clientul este responsabil pentru valoarea totala a reparatiilor in caz de daune produse autoturismului in oricare din situatiile prevazute mai sus. Procesul verbal de constatare a accidentului emis de catre Politie/Societatea de asigurare este obligatoriu in caz de accident. Politia/Societatea de asigurari va constata daunele produse si va emite un proces verbal si autorizatia de reparatie. Clientul este obligat sa notifice, in max 12 ore, atat Bavaria Mobility, cat si cea mai apropiata sectie de politie. Asigurarea este valabila numai daca Clientul obtine procesul verbal mentionat mai sus; in caz contrar, el va fi responsabil pentru intreaga suma reprezentand reparatiile si autorizeaza Bavaria Mobility sa intreprinda demersurile necesare in vederea recuperarii daunelor. Clientul se obliga sa pastreze, ulterior incheierii perioadei de inchiriere, toate documentele referitoare la inchiriere si la orice incidente intervenite in legatura cu autoturismul.

Clientul nu va cesiona, vinde, ipoteca sau garanta autoturismul, echipamentele sale sau utilajele si nu va cauza orice alta actiune, in detrimentul Bavaria Mobility. Oricare din imprejurarile prevazute mai sus autorizeaza Bavaria Mobility sa solicite imediat returnarea autoturismului.

 

Situatii imprevizibile

In situatia in care Clientului ii este furat autoturismul, acesta are obligatia de a instiinta de urgenta societatea Bavaria Mobility care va oferi indrumari. Orice intarziere nejustificata in comunicarea incidentului poate conduce la imposibilitatea recuperarii autoturismului sau poate conduce la imposibilitatea prevenirii altor prejudicii materiale sau  imposibilitatea prevenirii savarsirii altor fapte de natura penala/contraventionala.

In cazul in care Clientul nu instiinteaza Bavaria Mobility cu privire la un astfel de incident, aceasta va fi raspunzator pentru toate prejudiciile cauzate.

In situatia in care Clientul este implicat intr-un accident rutier care are ca urmare avarierea autoturismului inchiriat, acesta are obligatia de instiinta de urgenta societatea Bavaria Mobility care va oferi indrumari. Clientului nu îi este permisa repararea autovehiculului fara acordul expres al Bavaria Mobility.

In situatia in care, pe parcursul derularii contractului, Clientul este sanctionat contraventional, acesta, in calitate de utilizator al autoturismului va suporta in integralitate orice amenda sau sanctiune aplicata. In cazul in care Clientul nu va proceda la achitarea amenzilor, Bavaria Mobility va pune la dispozitia organelor competente toate datele Clientului pentru ca acesta sa fie tras la raspundere. De asemenea, ne rezervam dreptul de a ne intoarce impotriva Clientului pentru repararea tuturor prejudiciilor cauzate.

In situatia in care, autoturismul inchiriat este restituit cu piese/echipamente lipsa de catre Client, ne rezervam dreptul de a ne adresa institutiilor competente in vederea tragerii la raspundere a persoanelor implicate si repararii integrale a prejudiciilor cauzate.

Situații posibile in cazul producerii accidentelor:

  1. Avarii/Accidente produse din culpa Clientului:

In cazul producerii unei avarii sau unui accident din culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, Bavaria Mobility nu este obligat sa asigure autovehicul de inlocuire pentru perioada in care autovehiculul avariat se afla in service sau este inutilizabil/indisponibil ca urmare a avariilor suferite. Daca insa Bavaria Mobility  decide sa puna la dispozitie un autovehiculul de inlocuire, acesta va face obiectul unei noi inchirieri in conditiile si tarifele agreate prin Contract de inchiriere si in conditiile stocului disponibil al autovehiculelor. Astfel, Bavaria Mobility va putea pune la dispoziția Clientului doar autovehiculele ramase libere in stoc.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident din culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, Bavaria Mobility poate acorda asistenta rutiera prin parteneri externi sau in regie proprie. Bavaria Mobility nu garanteaza livrarea autovehiculului de schimb pe teritoriul Romaniei sau in strainatate, insa daca decide totusi sa efectueze o astfel de livrare, toate costurile vor fi suporatate de catre Client.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident din culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, chiria achitata pentru perioada nefolosita va fi retinuta pentru acoperirea lipsei de folosinta a autovehiculului care produce pierderi financiare societatii Bavaria Mobility.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident din culpa Clientului sau a oricărui conducător auto care foloseste autovehiculul, daca valoarea daunelor produse autovehiculului este mai mica decat garantia, diferenta achitata in plus va fi restituita Clientului in termen de 5 zile. Valoarea daunelor va fi stabilita in baza facturii proforma emisa de catre service-ul autorizat BMW din reteaua Automobile Bavaria Group. In cazul producerii unei avarii sau unui accident din culpa clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste Autovehiculul, Clientului i sa va retine integral sau partial Garantia de buna utilizare, sau, in cazul in care acesta nu a fost retinuta, Clientul va fi obligat sa achite fransiza prevazuta in contract pentru fiecare caz/dosar de dauna in parte.

  1. Avarii/Accidente produse fara culpa Clientului:

In cazul producerii unei avarii sau unui accident care exclude culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, Bavaria Mobility nu este obligat sa asigure autovehicul de inlocuire pentru perioada in care autovehiculul avariat se afla in service sau este inutilizabil/indisponibil ca urmare a avariilor suferite. Daca insa Bavaria Mobility decide sa puna la dispozitie un autovehiculul de inlocuire, acesta nu este obligat sa puna la dispozitia Clientului un  autovehicul, de acelasi model, din aceeasi clasa, același an cu cel indisponibil, ci va putea pune la dispozitia Clientului doar unul dintre autovehiculele ramase libere in  stoc.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident care exclude culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, Bavaria Mobility poate acorda asistenta rutiera prin parteneri externi sau in regie proprie. Bavaria Mobility nu garanteaza livrarea autovehiculului de schimb pe teritoriul Romaniei, insa daca decide totusi sa efectueze o astfel de livrare, toate costurile vor fi suporatate de catre Client.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident care exclude culpa clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, daca nu s-a pus la dispozitia clientului un alt autovehicul, se va proceda la recalcularea sumei si la restituirea diferentei proportional cu numarul zilelor in care a fost utilizat autovehiculul.

In cazul producerii unei avarii sau unui accident care exclude culpa Clientului sau a oricarui conducator auto care foloseste autovehiculul, garantia va fi restituita Clientului in conditiile prevazute in contract.

 

Limite de varsta

Varsta minima pe care soferultrebuie sa o aiba este:

  • de 21 de ani pentru categoriile: BMW seria 1, BMW seria 2, BMW i3, iar soferul trebuie sa detina permisul de conducere de minimum 2 ani de zile;
  • de 23 de ani pentru categoria BMW seria 3, BMW X1, BMW X2, iar soferul trebuie sa detina permisul de conducere de minimum trei ani.
  • de 25 de ani pentru categoriile BMW i4, BMW seria 4, BMW seria 5, BMW seria 7, BMW seria 8, BMW X3, BMW X4, BMW X5, BMW X6, BMW X7 iar soferul trebuie sa detina carnet de conducere de minimum trei ani.

Orice sofer aditional trebuie sa indeplineasca cerintele necesare varstei mentionate mai sus.

 

Modalitati de plata

Toate cardurile de credit internationale, cum sunt: Eurocard/Mastercard, Visa, American Express sau Diners Club, sunt acceptate. Toate platile se fac in lei prin transfer bancar, prin ordin de plata sau prin intermediul platii cu cardul bancar. Platile cu cardul bancar vor fi acceptate doar in masura in care  vor fi efectuate prin folosirea unei carti de credit valide. In cazul achitarii prin ordin de plata, Clientul se obliga sa plateasca in termen de 3 zile, incepand cu data in care factura este emisa, dar nu mai tarziu de data preluarii autoturismului. In cazul in care Clientul nu achita pretul in termenul prevazut mai sus, intelege si este de acord sa achite penalitati de intarziere in valoare de 0.2% pe zi de intarziere. In plus, fata de pretul inchirierii stipulate in contract, Clientul este de acord si se obliga sa plateasca eventualele sume de bani reprezentand reparatiile daunelor provocate autoturismului. Aceste sume includ: daune rezultand din utilizarea nepotrivita a autoturismului, daune reprezentand intretinerea inadecvata a autoturismului, daune rezultand din taierea, inteparea sau explozia cauciucurilor, amenzi de trafic sau de parcare, tichete de parcare, amenzi sau taxe pentru incalcarea regulilor de circulatie. Clientul este de acord prin semnarea contractului, sa plateasca orice suma necesara in scopul recuperarii acestor costuri mentionate mai sus. La solicitarea Clientului, Bavaria Mobility va face dovada existentei acestor costuri, prin documente justificative. Prin semnarea contractului, Clientul este de acord sa ii fie debitat cardul cu care s-a facut plata cu oricare dintre sumele mentionate mai sus, inclusiv cu privire la  garantia de buna utilizare constituita de acesta la semnarea contractului, daca aceasta va deveni exigibila,  si indiferent daca este prezent sau nu la efectuarea unei asemenea operatiuni de debitare.

In cazul platii cu OP, Clientul se obliga sa faca dovada platii inainte de preluarea autoturismului. Prin plata se intelege creditarea contului Bavaria Mobility cu valoarea pretului inchirierii. Platitorul trebuie sa fie si titularul contului din care se efectueaza plata. Orice prelungire a inchirierii/locatiunii se face numai cu acordul scris al partilor si sub conditia platii anticipate a pretului pentru noua perioada de inchiriere.

Plata se efectueaza la cursul BNR +1% din ziua efectuarii platii.

Costuri incluse

Mentenanta si raspunderea civila auto, sunt incluse in pretul inchirierii.

 

Costuri suplimentare

Combustibilul nu este inclus. Automobilul va fi livrat catre Client cu rezervorul plin , care, in schimb, are obligatia de a returna autoturismul cu rezervorul plin. Pentru combustibilul lipsa, se percepe o taxa de 2 Euro/litru+TVA.

Clientul intelege si accepta  achitarea urmatoarelor costuri:

  • O taxa aditionala se aplica inchirierilor care au loc in locatiile din aeroport, pentru fiecare inchiriere. Perioada minima de inchiriere este o zi (24 de ore).
  • Prima ora de intarziere peste ora de returnare mentionata in contract este gratuita. In cazul in care intarzierea in returnarea autoturismului este mai mare de o ora, se va percepe o taxa in echivalentul unei zile intregi de inchiriere, conform listei de preturi.
  • Pentru fiecare sofer aditional/inchiriere se va percepe o taxa in valoare de 22 de euro (TVA inclus).
  • In functie de tariful calculat, se va aplica o taxa pentru fiecare km parcurs peste limita stabilita conform preturilor in vigoare.
  • In cazul pierderii sau deteriorarii documentelor sau a cheilor autoturismului se va aplica o taxa de pana la 250 de euro (TVA inclus).
  • In cazul pierderii sau deteriorarii tichetelor sau jetoanelor de acces in parcare pentru aeroport se va aplica o taxa de 150 de euro ( TVA inclus). Aceste sume vor fi debitate de pe cardul de credit al Clientului.
  • In cazul in care autoturismul nu va fi returnat curat se va aplica o taxa de 22 de euro (TVA inclus).
  • Livrarea/colectarea autoturismului in oras poate implica o taxa aditionala; pentru orice alte locatii in afara orasului se vor aplica taxe aditionale.
  • Pentru echipamente speciale ale autoturismului pot fi aplicate taxe aditionale;
  • Serviciile in afara orelor de program vor fi taxate cu 25 de euro (TVA inclus).

Prin semnarea contractului, Clientul este de acord cu debitarea cardului sau cu oricare dintre costurile aditionale mentionate mai sus, in cazul in care acestea sunt datorate. In aceste sens, Clientul se obliga sa semneze orice document solicitat de Bavaria Mobility cu privire la costurile aditionale.

 

Conditii generale de asigurare

Toate autoturismele au asigurare RCA, conform legii.

 

Trecerea granitei

Trecerea frontierei este interzisa fara acordul prealabil al Bavaria Mobilty. Pentru cereri in acest sens va rugam sa ne contactati la departamentul nostru de vanzari. Telefon: +4.0730.333.707.

 

Defectiuni

In cazul unei defectiuni, va rugam sa ne contactati  la sediul central al Bavaria Mobility, telefon: +4.0318.022.222, sau la departamentul nostru tehnic telefon: +4.0730.333.701. Orice defectiune survenita va fi remediata exclusiv in reteaua Automobile Bavaria Group.

 

Taxe

Contractului i se aplica cota de TVA conform legislatiei in vigoare. Toate preturile afisate pe website includ TVA.

 

Incetarea anticipata a contractului

In caz de incetarea anticipata a contractului, indiferent de motivele incetarii, Bavaria Mobility va putea recalcula tariful de inchiriere conform grilei unice, aferente perioadei inchiriate si va aplica o penalitate in cuantum de 20% din contravaloarea perioadei ramase pana la ajungerea la termen a contractului. In acest sens, Clientul intelege si este de acord cu retinerea tarifului rezultat, precum si a penalitatii de 20% din cuantumul platii efectuate initial la semnarea contractului, aferenta perioadei de inchirere convenita/agreata initial.

 

Garantia si fransiza

Pentru inchirierea autoturismului se va plati o garantie contractuala (Garantie de buna utilizare). Aceasta suma se returneaza de catre Bavaria Mobility la sfarsit de contract (maximum 30 de zile de la incetarea contractului) cu exceptia urmatoarelor cazuri:combustibil lipsa, eventuale costuri suplimentare de aducere a masinilor in starea normala de functionare, daune nedeclarate sau neacoperite de polita de asigurare, amenzi de circulatie.

Clientul se obliga sa se ingrijeasca de autovehicul ca un bun proprietar, respectand instructiunile de utilizare si mentinandu-l in stare buna de functionare pe tot parcursul derularii contractului. Cheltuielile de intretinere si utilizare cad in sarcina Clientului.

Garantia de buna utilizare, va fi blocata la dispozitia Bavaria Mobility pe toata perioada inchirierii.

In situatia producerii anumitor incidente: combustibil lipsa, eventuale costuri suplimentare de aducere a masinilor in starea normala de functionare, daune nedeclarate sau neacoperite de polita de asigurare, amenzi de circulatie, avarii, daune sau deteriorari produse autovehiculului, Bavaria Mobility va retine Garantia de buna utilizare, in totalitate sau partial in cuantumul prejudiciului suferit.

Garantia de buna utilizare se va returna Clientului la sfarsitul perioadei de inchiriere, in situatia in care autovehiculul este returnata in aceleasi conditii ca la livrare.

Cu toate acestea, exista situatii in care potrivit uzantelor sau intelegerii dintre parti Bavaria Mobility nu va percepe/bloca Clientului Garantia de buna utilizare. In aceasta situatie, pentru eventualele daune, deteriorari, defectiuni, avarii produse autovehiculului Mobility va percepe/factura Clientului fransiza in valoare de 100 Euro sau 200 Euro, in functie de modelul autovehiculului si tipul politei de aisigurare inchiat pentru autovehiculul inchiriat.

Pentru evitarea oricarui dubiu, fransiza va fi perceputa/facturata Clientului ori de cate ori Garantia de buna utilizare nu va fi retinuta de Bavaria Mobility si se implinesc toate conditiile contractuale privind retinerea Garantiei de buna utilizare.

In functie de tipul autoturismului care este inchiriata valoarea standard a Garantiei de buna utilizare va fi perceputa conform tabelului de mai jos.

Modeul autoValoarea garantiei
BMW seria 1500€
BMW seria 2500€
BMW seria 3800 €
BMW seria 4800 €
BMW seria 51200 €
BMW seria 71500 €
BMW X1800 €
BMW X2800 €
BMW X31200 €
BMW X41200 €
BMW X51500 €
BMW X61500 €
BMW i3800 €
BMW i41200 €
MINI500 €

 

Monitorizare GPS si imobilizarea autoturismului

Bavaria Mobility isi rezerva dreptul de a instala autovehiculelor sisteme de monitorizare tip GPS, precum si dreptul de a opri functionarea autovehiculului, prin comanda de la distanta, in cazul in care Clientul nu executa intocmai si la timp obligatia de plata a chiriilor lunare sau a penalitatilor datorate. Bavaria Mobility se obliga sa pastreze confidentialitatea datelor GPS, cu exceptia cazurilor in care exista o obligatie legala in sarcina sa cu privire la dezvaluire. Clauzele privind confidentialitatea nu se pun in aplicare atunci cand intervine interesul major de recuperare a autovehicului.

Prin utilizarea serviciilor Bavaria Mobility va exprimati acceptul inclusiv cu privire la functionalitatea si mentinerea sistemului de monitorizare GPS precum si a sistemului de oprire automata a functionarii motorului.

Politica de anulare a rezervarilor efectuate online

  1. In cazul platii partiale, indiferent de momentul anularii rezervarii, taxa de anulare este egala cu valoarea platii partiale.
  2. In cazul platii integrale:
  • Daca rezervarea este anulata intr-un interval de timp cuprins intre 0 si 72 de ore pana la ora programata pentru preluarea autoturismului inchiriat, taxa de anulare reprezinta un procent de 100% din valoarea totala a platii efectuate.
  • Daca rezervarea este anulata cu mai mult de 72 de ore pana la ora programata pentru preluarea autoturismului inchiriat, taxa de anulare reprezinta un procent de 10% din valoarea totala a platii efectuate.

 

Semnaturi electronice

Pentru situatiile in care contractul de inchiriere va fi incheiat prin utilizarea unor mijloace electronice de transmitere la distanta, Clientul  intelege sa confere efecte juridice depline contractului incheiat prin mijloace de transmitere la distanta, acesta avand forta probanta a unui inscris sub semnatura privata, incheiat pe suport de hartie.

Pentru situatiile in care contract va fi incheiat prin utilizarea semnaturii electronice, fiecare parte semnatara trebuie sa fie autorizata si sa detinadreptul legal de folosire a instrumetelor electronice de semnare pentru a conferi efecte juridice depline contractuluiincheiat prin semnatura elecronica. Documentele semnate prin intermediul semnaturii electronice au forta probanta a unui inscris sub semnatura privata.

contractul de inchiriere va intra in vigoare la data semnarii acestuia cu semnatura olografa pe hartie sau semnatura electronica in format .pdf, comunicat prin mijloace de comunicare electronice de transmitere la distanta, inclusiv e-mail, de catre ambele parti contractante si va fi valabil pana la indeplinirea de catre parti a tuturor obligatiilor asumate.

 

Utilizarea Serviciilor noastre

Nu utilizati Serviciile noastre in mod necorespunzator. De exemplu, nu incercati sa le accesati in alt mod decat prin interfata si prin instructiunile oferite de Bavaria Mobility. Puteti utiliza Serviciile numai conform legii. Putem intrerupe sau inceta furnizarea Serviciilor catre dvs. daca nu respectati Termenii si conditiile sau politicile noastre, ori in cazul in care investigam un comportament suspectat ca fiind necorespunzator. Utilizarea Serviciilor nu va ofera niciun drept de proprietate materiala sau intelectuala asupra acestora sau asupra continutului pe care il accesati.

In cazul in care aveti vreo nelamurire cu privire la utilizarea serviciilor oferite de Bavaria Mobility, va invitam sa ne contactati de indata la urmatoarele coordonate: +4.0318.022.222 sau [email protected].De asemenea, va rugam sa ne comunicati orice incident intampinat pe parcursul utilizarii serviciilor noastre, in vederea imbunatatirii acestora. Va informam ca feedback-ul dvs. extrem de important pentru noi.

Modificari termene si conditii

Administratorul website-ului are dreptul de a modifica oricand si in orice mod oricare dintre prevederile din Termeni si Conditii sau Termenii si Conditiile in intregime, fara nici o notificare prealabila si fara a fi obligat sa indeplineasca vreo alta formalitate fata de utilizatori. Orice modificare va fi considerata ca fiind acceptata deplin si neconditionat de catre oricare dintre utilizatori prin simpla utilizare sau accesare a oricarei facilitati oferite de website sau de serviciu, ori prin accesarea website-ului, intervenite oricand dupa operarea modificarii, iar neacceptarea oricarei modificari atrage obligatia respectivului utilizator de a inceta de indata accesarea website-ului si / sau utilizarea in orice mod a serviciului. Informatiile publicate pe website si disponibilitatea autoturismelor pot fi modificate oricand.